(527)                              SOUS LE RÈGNE DE CHARLES VI.                                 287
estoit sa cousine germaine, et de noz parens et amis, ou que autrement en soit ordené, selon ce qu'il appartendra par raison. Et en est à dé­duire les despens que je fiz en un voyage fait par moy en la ville de Meaulx, là où estoit lors monseigneur le chancellier et monseigneur Arnault de Corbie, lors president, pour le temps de la mortalité qui estoit lors à Paris; et pour ce que les executeurs du dit feu maistre Pierre avoient renoncié à son execucion, je impetray qu'il y eust sur-roguez qui y furent commis de par le roy, et furent les lettres d'icelle erogacion données au dit lieu de Meaulx; ouquel voyage je fuz et demouray, moy 11e, moult longuement. Si en soit deduit ce qu'il appar­tendra et qu'il sera regardé estre raisonnable par mes diz executeurs, s'ilz voient que ce doit estre fait.
Item, aux quatre confraries en l'eglise Saint Eustace dont je suis, c'est assavoir, Nostre Dame, Saint Michiel et Saint Eustace, la benoite Magdelaine et Saint Nicolas, je laisse à chascune un escu; et diront vigiles et messe.
Et pour cest mien testament executer, entériner et acomplir je or­dené et esliz mes executeurs mes chiers et feaulx amis, c'est assavoir, maistre Jehan Bailli et Pierrette, sa femme, ma tUle, Guillaume de Cambray, mon gendre, et Aalès, sa femme, maistre Jehan Roussel, mon nepveu, et le dit messire Raoul l'Angevin, les quatre, ou les trois ou deux d'iceulx, en la main desquelx je saisis et mets la saisine et possession de mes biens, pour le dit testament acomplir jusques à l'enterinement d'icellui.
En tesmoing desqueles choses, j'ai signé de mon seing manuel et seellé de mon seel ceste presente cédule, le lundi xxime jour d'aoust, l'an mil cccc et onze. J. dd Berc.
Datum anno cccc0 x0, na mensis octobris, presentibus, domino Johanne Michaélis, presbytero, Katherina de la Fosse, Johanne Beron, cum plu­ribus aliis testibus ad hoc vocatis et rogatis. Ballots.
Collacio facta est cum originali.
(Bibl. Nat., Dép. des mss., Collection Moreau, 1161, fol. 621 v°).